Plakát

  • Kategorie: Blog

    V úterý dopoledne jsem vystoupil z autobusu na stanici Dejvická a zamířil do metra. Cestou po eskalátorech člověk míjí a periferně zaznamenává spoustu věcí – od cestujících v protisměru, přes spoustu reklam po stranách, až po svůj vlastní odraz ve skleněných plochách. Musím se přiznat, že moji pozornost většinou upoutá něco velmi výrazného, lehce obskurního nebo dle mého názoru nepovedeného. Ať už je to někdo, kdo trochu přestřelí modelem růžové legíny na těle, na kterém by i hip hopový gatě působily jako slim verze, nebo reklama na snímek Kovbojové a Vetřelci či vtíravá a laciná reklama na to, jak se stát za pár hodin/týdnů/měsíců dravcem ve světě obchodu či práva. Na soukromé škole. To mi mimochodem připomíná nápis: „Bubeníkem za 8 hodin !!!“ – a pod tím malým písmem – denně. To je ale aspoň dobrej fór.
    Co mě ale zaujalo tentokrát, byl plakát na aktuální šňůru kapely, které sice nijak nefandím, ale respektuji její mnohaletou kariéru a úsilí, s jakým táhne svou káru, byť často skrze světy, které dle mého názoru k jejich hudbě úplně nepatří. A asi právě proto jsem nikdy k jejich hudbě nepřilnul. Na druhou stranu vzhledem k tomu, co jsem zmínil – tedy dlouholetou zkušenost a také inspiraci nejvýraznějšími kapelami jejich éry jako Beatles, Kinks nebo Led Zeppelin, navíc třeba prodejnost jejich hudby v ČR či konexe jejich členů, vzhledem k tomu všemu je pro mě naprosto nepochopitelný výsledek práce na jejich poutači na aktuální turné. U kapely Olympic bych si představoval něco rozhodně vkusnějšího, elegantnějšího a profesionálně provedeného.


Nedávno hrálo

načítám historii odehraných skladeb...